مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بازار مرکز تجاری کیش

بازار مرکز تجاری

بازار مرکز تجاری کیش


این بازار یکی از بزرگترین مراکز خرید جزیره است که با وسعت 17000 متر مربع در زمینی به مساحت 11000 متر مربع در 4 طبقه در نوار سیاحتی جزیره کیش جایی که بسیاری از بازارھای کیش آنجا واقع شده اند قرار دارد.

مرکز تجاری کیش در سال ١٣٧٩ احداث گردیده است. مرکز تجاری کیش دارای ۴٧٩ واحد تجاری، با زمینه فعالیت پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بھداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکملھای غذایی و دارویی، موبایل و تجھیزات رایانهای، آژانس مسافرتی، آژانس املاک و ...، چندین کافی شاپ، فست فود و یک رستوران گردان است.

مسافرین جزیره کیش نمیتوانند بی تفاوت از کنار این مجتمع تجاری عبور کنند، وسعت، گیرایی، طراحی و نورپردازی داخلی زیبای آن نظر گردشگران جزیره را به خود جلب میکند.

مرکز تجاری کیش دارای متنوعترین فروشگاه ھا است و میتوانید ھرچه میخواھید در این بازار پیدا کنید. فروشگاه بسیاری از نمایندگیھای معتبر خارجی نیز در این بازار قرار دارد. در مرکز تجاری کیش ھمه شب رأس ساعت ٢٢ مراسم قرعه کشی با برنامه ھای شاد و اھداء جوایز نفیس به برندگان اجرا میگرد، و با جوائز نفیس از مسافران عزیز به نوعى تقدیر و تشکر صورت مى پذیرد.


 بانکھای بازار مرکز تجاری کیش عبارتند از :

بانک ملت، بانک اقتصاد نوین، بانک پاسارگاد، بانک تجارت، بانک سامان، بانک سپه، بانک کشاورزی و بانک مسکن

 

تصاویری از بازار بزرگ مرکز تجاری کیش :

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری


موقعیت بازار مرکز تجاری کیش در نقشه و جزیره کیش :

 

نقشه مرکز تجاری کیش

منبع : http://kiiish.com/content/27452

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده